Rabu, 26 September 2012

RF


Adakah anda seseorang yang masih mengamalkan DIET??, atau anda memang sangat aktif BERSENAM??, Semua itu anda lakukan untuk mendapatkan bentuk badan yang diigini, tetapi macam tue jugak body shape anda kan??

JANGAN RISAU!!! Kami di Marissa Aesthetic ada jalan penyelesaiannye...Dengan menggunakan rawatan RF..








APA ITU RF??

Rf iaitu frekuensi radio adalah rawatan yang tidak perlu dibedah dan selamat.Rawatan ini adalah untuk membuat pembentukan badan,mengurangkan selulit,mengetatkan kulit dan mengurangkan lemak.Rf juga boleh merawat kebanyakkan kawasan tubuh,seperti perut,paha,muka,leher dan lengan.






BAGAIMANA RF BEKERJA??

Rf bekerja dengan mengeluarkan sejumlah gelombang kelapisan bawah(dermis) kulit.Ia juga akan bekerja dengan memanaskan tisu secara mendalam. Program rawatan ini direka untuk memperbaiki bentuk badan dan mengurangkan lemak yang tidak diingini dari kawasan seperti muka dan leher, atas lengan, perut, peha, punggung, pinggul, lutut, betis,pergelangan kaki dan dada lelaki.





JANGAN TUNGGU LAGI...HUBUNGI KAMI SEGERA ATAU ANDA BOLEH DATANG TERUS KE MARISSA AESTHETIC UNTUK BERJUMPA DENGAN PAKAR PERUNDING BAGI MENDAPAT KHIDMAT NASIHAT...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan